Page - Sedona - Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Emile Hosson - WaarBenJij.nu Page - Sedona - Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Emile Hosson - WaarBenJij.nu

Page - Sedona - Scottsdale

Door: Emile de Hosson

Blijf op de hoogte en volg Emile

09 September 2011 | Verenigde Staten, Scottsdale

Vrijdagmiddag... Met een strawberry daiquiri lig ik weer aan het zwembad. Tijd om een update te schrijven...

7 september 2011
Na een ontbijt in het hotel vertrekken we naar Sedona. Het is niet al te ver en rond het middaguur arriveren we in dit stadje. Eerst bezoeken we Red Rock National Park. Dan gaan we voor de lunch in dit kleine maar gezellige stadje. Als we later door het centrum slenteren spreken we verschillende locals en zo maken we ons programma voor de komende uren compleet.
Als we later inchecken in het hotel krijgen we een hottub op de kamer cadeau. Eerst maar even aan het zwembad liggen...
Om 18.45 uur gaat de zon onder. Wij werden gestuurd naar een mooi uitzichtpunt en we pikken naast de laatste zonnestralen een geweldig uitzicht mee.
Via de sociale media vinden we een Italiaans restaurant dat goed aangeschreven staat. En de recensies kloppen: we eten er geweldig in een goede sfeer en ook de wijn is geweldig!

8 september 2011
De zon schijnt weer volop (ondanks de voorspellingen). Het belooft een mooie dag te worden! Na een ontbijtje rijden we via een van de mooiste wegen van de VS naar het zuiden. We stoppen onder meer bij 'the church of the holy cross' (mooi!) en bij een "kasteel" dat in de rotsen is ingegraven. Bezienswaardigheden waarvoor we de verharde weg moeten verlaten besluiten we over te slaan... ;-)
Begin van de middag arriveren we in ons hotel in Scottsdale. Het is er geweldig! Mooi zwembad en heel erg prima eten met dito wijn. We genieten de hele dag op ons strandbed. Voldaan (onder meer van de voortreffelijke wijn) stappen we ons bedje in... Mooie dag...

9 september 2011
Voor het eerst deze vakantie weet ik tot 10 uur op bed te blijven liggen. Wolken bedekken de strak blauwe hemel. Mooi moment om even de oude stad te bekijken.
We rijden naar Old Town Scottsdale en nuttigen daar ons ontbijt en lunch. We lopen nog een uurtje door het rustige pittoreske stadje en bezoeken en passant nog een museum. Rond een uur of twee zijn we weer terug in ons hotel. Met een strawberry daiquiri lig ik weer aan het zwembad. Tijd om een update te schrijven...

• 10 September 2011 - 06:46

Sonja:

Het klinkt allemaal geweldig, vooral die zonsondergang in Sedona, maar kan helaas de foto's niet zien. De laatste foto's die ik zie zijn van de GC.

• 10 September 2011 - 15:00

Lies En Willem:

Leuke verhalen. Zo blijven we iedere dag op de hoogte van jullie belevenissen. Erg goed. Hier ook alles oke. Het weer is nu redelijk, maar het is niet geworden van wat er verwacht werd. Morgen weer regen. Verder loopt alles op rolletjes. Ben benieuwd hoe L A bevalt!!