St. George - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Emile Hosson - WaarBenJij.nu St. George - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Emile Hosson - WaarBenJij.nu

St. George

Door: Emile de Hosson

Blijf op de hoogte en volg Emile

06 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag rijden we van Las Vegas naar St. George. Een relatief kort ritje van 180 km. In LV rijden we de strip af en stoppen nog even bij Fremont Street. Daarna de highway op... Iets voor St. George stoppen we nog bij Virgin River Canyon (staan oog in oog met een slang) en vroeg in de middag komen we aan op onze eindbestemming.
We vragen de manager naar leuke bezienswaardigheden in de buurt. Hij wijst ons op Zion Park, maar dat staat morgen op ons programma. Aan zijn gezicht is af te lezen dat hij dit antwoord niet verwacht/gehoopt had. Iets anders kan hij nl. niet verzinnen. Er is hier verder helemaal niks!

We pakken een lunch, zoeken nog even naar een 'centrum' en besluiten dan de middag door te brengen aan het zwembad... (ondanks dat het zwaar bewolkt is; af en toe valt er zelfs een spat regen). Relax! Dat mag best na zoveel intensieve dagen.

We hebben zin in een biertje. Dat blijkt in het hotel niet te krijgen (we worden verwezen naar een tankstation). Vreemd... Dan maar frisdrank.

Begin van de avond zoeken we een restaurant op. Het wordt Italiaans. We bestellen een biertje. Helaas... ook in het resaturant geen alcohol. Het lijkt hier wel drooglegging! Het plaatselijke 'root beer' (alcoholvrij) is niet te zuipen.

Na het eten toch maar naar het benzinestation. En nu zitten we weer aan het zwembad. Met bier uit een blikje :-).

• 06 September 2011 - 08:00

Lies En Willem:

Ons gevoel zegt dat jullie hier niet zo lang zullen blijven maar we weten niet waarom!! Dat er niets te zien is, is nog overheen te komen, maar dat er niets te drinken is!!?? Zou dat het zijn?

• 07 September 2011 - 12:32

Henny En Tom:

Inderdaad erg vreemd, is dit een promotie voor het rijden onder invloed ?
    Ik denk dat Willem de spijker op de kop slaat.
    Gewoon doorgaan en tot schrijfs.