relaxen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emile Hosson - WaarBenJij.nu relaxen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emile Hosson - WaarBenJij.nu

relaxen...

Door: emile

Blijf op de hoogte en volg Emile

17 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

15 - 17 januari
Met een tussenstop op Koh Samui zijn we aangekomen op ons resort in Koh Tao.
Koh Samui was leuk: het is een eiland voor partygangers, maar wij brengen na een middagje zwembad de avond door met onze duitse vrienden Chris en Claudia (die overigens op Ibiza wonen, dus we hebben er weer een vakantieadres bij). Omringd door vuurwerk eten we in een strandtent, waar een zeer schattige serveerster ons bedient.
De volgende ochtend varen we met een catamaran naar Koh Tao. Deze reis valt wat tegen, en dan niet alleen qua duur. Door de harde wind is de zee onrustig, en de helft van de passagiers wordt ondersteund bij het legen van de maag. Dezelfde verhouding is ook op ons van toepassing, en dit keer is het niet Natalja. Het ontbijt verdwijnt in een vriendelijk aangereikt plastic zakje...
We worden echter beloond voor dit afzien: ons resort is werkelijk fantastisch. Ons appartement ligt aan zee (als we ons terras afstappen staan we op het strand) en onder het genot van een biertje kunnen we genieten van de zonsondergang.
De komende week zullen we gaan duiken, en gaan we het eiland verder verkennen. Woensdag en donderdag gaan we op voor ons advanced open water brevet, dus we hebben weer wat te lezen als we op ons strandbed liggen (het theorieboek, gelukkig in het nederlands). Wij gaan ons hier echt niet vervelen, en heb zeker geen medelijden met ons. We moeten alleen nog ergens vuurwerk regelen. Bob en Elzelien, als jullie nog niet geboekt hebben: www.kotaoresort.com.

• 17 Januari 2009 - 23:10

Bob & El:

Leuk om te lezen. We hebben al wel een aanvraag gedaan bij het reis bureau maar wachten met boeken tot jullie terug zijn om even te overleggen. Ziet er wel toppie uit allemaal. Veel plezier nog en geniet ervan!!!

• 23 Januari 2009 - 06:55

Frederiek & Erik:

Wat gaat het rap allemaal. Geniet nog lekker van de zon, het heerlijke eten, het strand etc. tijdens jullie laatste dagen in Thailand!!

Groetjes,
    Frederiek & Erik